czwartek, 6 grudnia 2012

Zakupy niekosmetyczne, czyli na co wydaję pieniądze

Półtora tygodnia temu miałam urodziny, więc zaczęłam już wydawać część pieniędzy, które dostałam z tej okazji. Postanowiłam zainwestować w dwie rzeczy, na które miałam ochotę już od dawna, a nie mogłam sobie wcześniej na nie pozwolić. Resztę ubieranych pieniążków mam zamiar na razie zostawić być może na samochód lub inne rzeczy, ale to w przyszłości.

Oto, co kupiłam (wpis w sam raz na Mikołajki):


Nad dużym, złotym zegarkiem zastanawiałam się od dawna. Jakiś czas temu zdecydowałam, że kupię Fosiila ES219. We wtorek wieczorem kliknęłam, dzisiaj już przyszedł. Zapłaciłam za niego 480 zł na allegro (cena gdzieś indziej jest wyższa). Przesyłka była darmowa (nawet przy płatności przy odbiorze). Strasznie mi się podoba, niestety jest trochę za szeroki i będę musiała go jutro zwęzić u zegarmistrza.


W końcu mam też swój własny komputer! Co prawda z poprzedniego, stacjonarnego moi rodzice korzystają niewiele, ale bardzo chciałam mieć małego laptopa. Przyda mi się też na pewno na studia. Wybrałam Acera AO756. Jego również kupiłam na Allegro za 1299 zł.

Takie prezenty sobie zafundowałam, co prawda nie na Mikołaja, ale mimo wszystko sprawiły mi radość. Mam nadzieję, że posłużą mi na lata.

Buziaki,
Karo.

13 komentarzy:

  1. absolutnie Cię nie lubię na chwile obecną! nie lubię i kropka! kupiłaś zegarek, który właśnie mam zamiar kliknąć a jeszcze nie mogę przez te prezenty wrrrr nie ładnie ojjj... nie lubię CIę (cośik się powtarzam:>) serce mnie boli....zawału dostaje....koniec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och nie, ubolewam nad tym faktem :( gdybym wiedziała, że nie będziesz mnie lubić, na pewno bym nie kupowała :((((((

      Usuń
  2. piękny, takie zegarki sa zazwyczaj za szerokie:) piękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Same poważne zakupy :] Niech Ci dobrze i długo służą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważne, ale długo nad nimi myślałam :) mam nadzieję, że będą :)

      Usuń
  4. Widziałam niedawno ten zegarek na wystawie i przyznam, że oczka mi się zaświeciły :-)) Przepiękny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, choć nie wszystkim się podoba :) moja mama mówi, że jak dla faceta :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)