sobota, 8 grudnia 2012

Grafit z ogrodu?

Dzisiaj chciałam Wam pokazać drugi z lakierów zakupionych przeze mnie na rossmanowej promocji - "-40% na kolorówkę", a dokładnie numerek 5 z jednej z nowych trend edycji firmy Wibo - Vintage Garden.

W buteleczce wygląda na ciemną szarość/grafit z zielonym shimmerem (kolor za nic mi się z ogrodem nie kojarzy). Na paznokciach widać go już niestety trochę mniej, choć mimo tego, dodaje lakierowi "tego czegoś", dzięki czemu nie jest nudny i mi się podoba. Owy błysk lepiej widać w świetle żarowym, niestety na zdjęciach nie udało mi się go odpowiednio pokazać.

Butelka ma 7 ml i można ją dostać w Rossmanach (chyba tylko w dużych szafach) za 5,99 zł. Pędzelek jest dosyć mały, konsystencja przyjemna i nakładanie dwóch warstw nie stanowi problemu (zwłaszcza, że schną szybko).

światło dzienne

flesz (chciałam złapać shimmer)

Miło się go nosiło, jednak znów tylko przez 6 dni. Coś ostatnio gorzej się na moich paznokciach te lakiery trzymają. :(

Karo.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :)