środa, 25 września 2013

Jak nie tu, to gdzie?

Hejka!
Dziękuję za tak miły odzew pod poprzednim filmikiem. Cieszę się, że kilka z Was naprawdę lubiło do mnie zaglądać i czytać moje wypociny. Myślałam nad powrotem, ale później wpadłam na inny pomysł.. :)

Może pamiętacie, jak dawno temu wstawiłam tutaj kilka filmików z makijażami, o takie dodatki do notek. Później je usunęłam, ale yt od dawna chodził mi po głowie. Bałam się go, w sumie dalej boję, nie za bardzo do tego ogarniam tych wszystkich funkcji, ale przemogłam się. Jak się nie uda, to trudno, ale było to moje marzenie. Sama zaczynałam od oglądania yt, dopiero później weszłam na blogi youtubowiczek, a z nich znalazłam całą resztę. I choć lubię czytać, to słowo mówione jakoś łatwiej do mnie przychodzi. Można sobie puścić film do obiadu, podczas robienia makijażu itp. Do tego jestem straszną gadułą, więc... trzymajcie kciuki.

Jeśli chciałybyście zobaczyć, jak to to wygląda (a w sumie na razie raczkuje), to zapraszam TUTAJ.

Buziaczki,
Karo.

PS Czytać będę dalej, to mój codzienny rytuał. :P

23 komentarze:

  1. Powodzenia. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, już subskrybuję :) YT jest bardzo niewdzięczne, ale życzę powodzenia : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia kochana:) Super Ci wychodza filmki i widać że jesteś miłą i baardzo sympatyczną osobą:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jesteś gadułą! Bo to świadczy , że masz co powiedzieć światu!
    Masz piękne imię - moja córka - o ile będę ją kiedyś miała , też takie otrzyma :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Impressive web blog, Fastidious feedback that I can tackle. I am moving ahead and can apply to my present job as a pet sitter, which is very rewarding, however I need to additional expand. Keep it going!
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  6. I was exploring online for some info since yesterday night and I at long last found what i was looking for! This is a magnificent blog by the way, but it looks a little difficult to see on my android phone.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  7. Adding to my best bookmarks many thanks, certainly think about a follow up blog post.
    jeux de mario

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zobaczę i filmik. Blog też mi się podoba. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł i życzę powodzenia :)


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://easyaccesstobeauty.blogspot.co.uk/ zapraszamy na maly konkurs :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam Cię gdzieś przez przypadek i patrzę - wow! masz bloga :D wchodzę a tu cisza! no nic, lubię Cię oglądać na youtube, więc wystarczy, chociaż i jakiś post bym poczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Grazie per le informazioni, molto utile, e il successo dei nostri saluti Indonesia indipendente
    Obat Radang Lidah

    OdpowiedzUsuń
  13. අප විසින් සපයා හා ධාන්ය සම්පූර්ණයෙන්ම රෝගය සුව කළ හැකි වී ඇති බව මත්ද්රව්ය භාවිතා කරමින්, විවිධ සෞඛ්ය ගැටලු ප්රතිකාර සඳහා පිළියමක් ලබා දෙයි.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  14. Info bagus Saya baru saja menemukan blog Anda dan telahmembaca bersama.

    Saya pikir saya akan meninggalkan komentar pertama saya.Saya tidak

    tahuharus berkata apa kecuali yang saya punya.

    OBAT PENGHANCUR MIOM

    OBAT JANTUNG BOCOR

    OBAT VITILIGO

    OdpowiedzUsuń
  15. Whoah dieses Weblog ist ausgezeichnet, OBAT PELANCAR HAIDich liebe es, Ihre Artikel zu studieren.Bleib auf der guten Arbeit! Sie erkennen,OBAT UNTUK PROMIL viele Leute suchen nach dieser Info,Sie können ihnen sehr helfen.OBAT MENOPAUSE DINI

    OdpowiedzUsuń
  16. I am amazed to read this article because after reading this article my mind becomes open. I am aware, I have been too closed with new things and feel already know. It affected me that I became a Sok Tahu

    This article reminds me to keep digging and keep searching for information and new things.
    But I have not understood the substance of the positive thought itself as to what and how to make our minds become positive. Maybe in another article can explain a little bit the meaning of positive thoughts.
    Pom Mini Termurah Kualitas Ok

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)