wtorek, 23 października 2012

Szara jesień

Po tym, jak dwa jesienne lakiery mnie zawiodły (klik, klik), przyjrzałam się uważnie mojemu małemu zbiorkowi szklanych buteleczek i wygrzebałam z koszyczka jasną szarość. Pomyślałam, że się nada. Nie jest ciemna, ale zdecydowanie pasuje do obecnej pory roku.

Przepraszam za małe uszkodzenie środkowego palca, ale 5 sekund po nałożeniu topa, zahaczyłam ręką o biurko i nie chciało mi się już wszystkiego zmywać, gdyż wgniecenie nie rzucało się w oczy. 

Jako, że dawno nie robiłam żadnych wzorków, a robić lekcji mi się nie chciało, postanowiłam się pobawić moim ciężkim przyrządem dentystycznym, którym tworzę wszelkie udziwnienia na paznokciach. Nie jestem specjalistą od ozdabiania, ale kropki akurat potrafię, więc od czasu do czasu można.

Sam szary lakier pochodzi ze starej limitki Essence - nail art twins i nazywa się 02 romeo. Kupiłam go, kiedy Julii już nie było, dokładnie w lutym po przecenie w Naturze. Butelka zwiera 7 ml całkiem gęstego produktu, który jednak łatwo rozprowadza się na paznokciach. Pędzelek nieduży, ale wygodny. Do krycia wystarczy jedna warstwa (tyle mam na powyższym zdjęciu). Ta jedna warstwa nie schła jakoś specjalnie szybko, w porównaniu z lakierami ze stałej oferty firmy. Jednak, jako, że nie trzeba malować drugiej, robienie mani z użyciem jedynie tego koloru nie trwa długo.

Kropki zrobiłam nudziakiem z Wibo, a potem pokryłam wszystko po dokładnym wyschnięciu topem tej samej firmy. Całość trzymała się na paznokciach bardzo mocno, nosiłam ją przez 8 dni. Mogłabym nawet trochę dłużej, ale końcówki były lekko starte, odrost widoczny i najzwyczajniej w świecie miałam ochotę na coś nowego.



Co myślicie o szarościach?
Lubicie tworzyć jakieś wzorki?

Karo

10 komentarzy:

  1. ja tez ostatnio bawie sie w kropeczki:D
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2012/10/znowu-kropki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja za to zakochana w brokatach tego sezonu ;)
    i moim ulubionym połączeniem są Wibo 350(z tej samej kolekcji co w/w) i na rogu GR miss selene 169
    mam manie... teraz kupuje tylko brokaty :D wiem że to było w zeszłym sezonie ale do mnie bardzo często trendy trafiają jak już jest "Po" wielkim BUM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię brokat, zwłaszcza mój make it golden <3 całe brokatowe lakiery mi się podobają, choć na razie mały odwyk mam :))

      Usuń
  3. Ja uwielbiam szarości na paznokciach, ale muszą być wtedy nieco dłuższe, bo na krótkich to tak nieestetycznie wygląda ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje odrastają, odkąd złamałam jednego w sierpniu :)

      Usuń
  4. Też lubię kropki na paznokciach :-) Ostatnio trochę zaniedbałam robienie wzorków, ale postaram się to nadrobić! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trochę z tym roboty i rzadko się chce :)

      Usuń
  5. Uwielbiam kropy na paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)