poniedziałek, 1 października 2012

Essence Colour&Go 66 shiny godness

Hej kochane!
W sierpniu, kiedy intensywnie wyprzedawano lakiery ze starej serii Essence, postanowiłam wybrać jakiś jesienny kolor dla siebie. Jako, że w moim SP jest resztka tych lakierów, podejrzewam, że będziecie go w stanie jeszcze gdzieś dostać, jeśli Was zainteresuje.

A mowa o kolorze numer 66 shiny godness:




Za buteleczkę o pojemności 5ml zapłaciłam 3,99 zł i za taką cenę można go jeszcze znaleźć, nie wiem, czy w nowej kolekcji jest jakiś jego odpowiednik.
Lakier, przyznam szczerze, należy do tych trudniejszych. Ma wykończenie metaliczne? (średnio się na tym znam), za którym nie przepadałam, ale uznałam, że na złotą jesień będzie pasować jak ulał. Przy takim wykończeniu, mocno się błyszczy i widać pociągnięcia pędzelka, jednak nie wygląda to wcale źle. Nie jestem do końca przekonana do tego, jak wygląda na moich paznokciach, ale dostałam kilka komplementów, a to chyba o czymś świadczy. :)) Myślę, że lepiej wygląda na krótszych paznokciach, nie wiem, czy będzie mi się podobać, jak już mi odrosną. 
Kolor to takie, hm, oliwkowe złoto. Bardzo trudno mi go nazwać. Nie jest do końca srebrny ani złoty. Do pełnego pokrycia potrzeba dwóch warstw, które jednak schną ekspresowo. Nawet na drugą warstwę nie musiałam długo czekać. Nakładanie było proste, konsystencja nie jest gęsta i całość zajęła mi chwilę.

Pierwsze zdjęcie lepiej oddaje kolor

Myślę, że będzie ładnie wyglądać na dwóch palcach np. w połączeniu z czernią. To typowo jesienny kolor, więc w inne pory roku nie będzie mieć szans się pokazać. Mimo moich wątpliwości, spróbuję go trochę poużywać, a może polubię go bardziej? Na paznokciach siedział grzecznie tydzień. Zdartych końcówek nie zauważyłam, jednak po bokach się trochę wytarł, dlatego w końcu zmyłam, bo też nie lubię za długo być w jednym kolorze. Jestem zadowolona.

Nakłoniłam Was do poszukiwań, czy może odpuścicie go sobie?
Lubicie takie błyszczące kolory?

PS Nie umiem uwierzyć, że udało mi się wygrać w tym konkursie. Dzięki, że we mnie wierzyłyście! :)

Karo


8 komentarzy:

  1. Dziwny ten kolor,ale nawet ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku średnio mi się podobał, jednak jak ponosiłam, było już lepiej :D

      Usuń
  2. poszukuje takiego koloru właśnie!!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że w tej nowej wersji będzie ten kolor. Będę szukać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)