sobota, 22 września 2012

Na zły humor - wesoły wpis

Dopiero pisałam, że za często nie kupuję, a tutaj post typowo chwalący się... :) Mówiłam jednak głównie o ciuchach. A poza tym, jakoś muszę odreagować sobie zły humor. :)

Wczoraj miałam bardzo zły dzień, dzisiaj z resztą też. Nie chcę się teraz uzewnętrzniać i zaśmiecać smutami bloga, ale jedna paczuszka osłodziła mi odrobinę dzień.

We wrześniu (póki co:P) kupiłam:



W Super Pharmie zdecydowałam się na lakier do paznokci z Essence (recenzja już gotowa!) i wszędzie wychwalany podkład Under20. Mój Affinitone się kończy, więc postanowiłam spróbować, czy ten jest naprawdę taki dobry. Jego regularna cena to 16,99 zł, z okazji promocji -25% miał kosztować 13,59 zł, a ja, nie wiem czemu, zapłaciłam jedynie 12,74! Może to przez kartę? Jego recenzję przygotuję, jak poużywam trochę dłużej. Po maminowej wypłacie, namówiłam ją na już dawno wypatrzoną przeze mnie pomadkę Rimmel nr 16. Na ustach widać ją tutaj. Na razie króluje, ale gdy poużywam dłużej, to napiszę więcej.
Od dawna też myślałam nad jakąś paletką Sleeka. Zastanawiałam się pomiędzy Stormem a Oh So Special. W końcu postawiłam na tą drugą i znów zwlekałam z kupnem, aż znajdę ją w dobrej cenie na allegro. I jakoś tak przez przypadek, oglądając inne przedmioty sprzedawcy, kliknęłam też w pędzel do podkładu Elfa, bo wcześniej w swojej kolekcji nie miałam żadnego, a że za jedną przesyłką, to nie mogłam nie skorzystać. Paletka kosztowała 28 zł, a pędzel 18,90. Uwielbiam zakupy przez internet!


Ogólnie, jak na mnie to dużo, jak na tak krótki czas. Wszystko jednak posłuży mi na długi czas, więc niekiedy warto inwestować.


Macie coś z powyższych produktów? Co na ich temat myślicie?
Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku (a przynajmniej lepiej niż u mnie)


Karo

20 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego podkładu, rzeczywiście recenzje są pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio był ich wysyp, więc spróbowałam, mimo że miałam niemałego stracha :)))

      Usuń
  2. Oj takie zakupy to zdecydowanie poprawiają humor :-) Daj znać jak podkład się spisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero kilka razy go użyłam, więc jeszcze trochę i Wam go pokażę :)

      Usuń
  3. mam zamiar kupić sobie ten pędzel. mam 30 pędzli,a tego jeszcze nie dorwałam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle! :) Ja na dzień dziecka dostałam zestaw siedmiu, do tego mam jeden do linera z Essence i do wczoraj to było wszystko. :)

      Usuń
  4. Zakupy zawsze potrafią poprawić humor:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to zakupy zrobiłam wcześniej, ale przyszły o odpowiedniej porze :)

      Usuń
  5. O jakie fajne zakupy :)
    Widzę, że paletka już u Ciebie jest :) Pamiętam jak ja zamówiłam swoją pierwszą i była to też OSS :) Spróbowałam i żałowałam, że zamówiłam tylko jedną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze się bałam maznąć w niej pędzlem. Najchętniej tylko bym się na nią patrzyła. Jak mi się spodoba, to na pewno kupię więcej, ale na razie nie mam ochoty na makijaże. :)

      Usuń
    2. Ja też na początku tylko patrzyłam :)
      Kosmetyki Hean często spotykam w Drogeriach Polskich. Tutaj sprawdzisz gdzie dokładnie są u Ciebie: http://drogeriepolskie.pl/drogerie.html

      Usuń
    3. Wiem, gdzie u mnie jest drogeria polska, ale tam Hean nie ma :) na stronie jest lista drogerii, w których można je dostać :)

      Usuń
  6. A ja we wrześniu jestem na kosmetycznym odwyku i nie kupiłam nic! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Ja bym chyba bez kupna choćby najmniejszego lakieru jednak nie wytrzymała :)

      Usuń
  7. jestem ciekawa podkładu. przede wszystkim, czy matuje jednoczesnie nie wysuszajac buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam, żeby mnie wysuszył, ale nie stosuję go długo. :) A mat, który daje nie jest taki bardzo mocny i płaski :)

      Usuń
  8. Ja też uwielbiam zakupy jutro powinna dość do mnie paczka ze strony Zrób Sobie Krem siedziałam nad nią godzinami i zastanawiałam się co kupić :) Paletkę ze sleeka mam i pędzel z elfa też :) Bardzo fajnie i na pewno udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z paletki OSS na pewno będziesz zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, choć na razie żal mi się nią malować :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)