poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Makijaż i wakacyjne zakupy

Wczoraj spotkałam się z przyjaciółmi, których nie widziałam prawie od początku wakacji. Jako, że miałam trochę więcej czasu, to wczoraj poświęciłam go na "lepszy" makijaż i "ciekawsze" paznokcie. Postanowiłam od czasu do czasu bawić się trochę z cieniami żeby dojść do wprawy i zacząć malować trochę ładniej. Na paznokciach zrobiłam za to drugie podejście do ombre i powiem szczerze, że na tym na pewno nie przestanę. :))

A tak wyglądałam wczoraj:





Na całą powiekę użyłam złotego cienia z My Secret, kreskę namalowałam żelowym eyelinerem Wibo i roztarłam ciemnym brązem z MIYO, a dalej jasnym brązem z paletki NYC, którego nałożyłam też na dolną powiekę. Reszta tradycyjnie: podkład - Affinitone, puder z BU, korektor - Bell, róż - Bell, brwi - zestaw Essence, tusz - Essence. Na ustach nowy błyszczyk z Essence, o którym wspomnę niżej.

Ostatniego dnia mojego pobytu w Darłowie namówiłam mojego chłopaka na przegląd drogerii. W Aster dorwałam przecenione produkty z Essence. Lakiery były nieźle przebrane, ale udało mi się dorwać słynny już Make it golden za 3,99 zł oraz błyszczyk z serii XXXL Nudes w kolorze 03 Nude Kiss za 5 złotych z groszami. W innej drogerii znalazłam szafę MIYO. Nigdzie u siebie nie widziałam tych kosmetyków, więc prawie krzyknęłam na jej widok... takie są już sławne. :)) Wzięłam dwa cienie - 09 Champagne oraz 07 Chocolate (każdy za 5 zł). Oprócz tego skusiłam się na lakier w kolorze Mars (również 5 zł).
Jadąc na moją wioskę skusiłam się w małym sklepiku na mój pierwszy krem pod oczy z Ziai. Kosztował całe 4,99 zł. Wiem, że jeszcze jestem młoda i w sumie krem pod oczy nie jest mi niezbędny, ale ten nie jest za bardzo odżywczy i ja chcę już wdrążyć dobry nawyk w życie. :))


Jako maniaczka (ostatnio) biżuterii nie mogłam wrócić znad morza bez czegoś z bursztynem. Brakuje mi pasujących na moje chude palce pierścionków, więc skusiłam się właśnie na taką błyskotkę. Prócz tego przywiozłam stamtąd jeszcze jeden drobiazg, ale to już prezent... najpiękniejszy z resztą.



Chętnie poznam opinie na temat mojego malowidła i sugestie na temat tego, co powinnam poprawić. Pamiętajcie, że dopiero się uczę.

Buziaki, Karo


7 komentarzy:

  1. szkoda, że mój chłopak bardzo niechętnie ze mną wchodzi do drogerii (i to tylko jak wiem co mam kupić:D), a do sklepu z biżuterią ze mną nie wchodzi w ogóle:( Ty chyba taki strajk, że posiadam już za dużo kolczyków:D muszę wreszcie wypróbować kosmetyki miyo:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż śliczny i fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż. Możesz jeszcze delikatnie podkreślić jaśniejszym (złotym) cieniem pod łukiem brwiowym dzięki temu uzyskasz efekt większego oka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, przy następnych makijażach już dawałam jasny cień pod łuk :))

      Usuń
  4. Super makijaż :)) Uwielbiam brązy na oku :) Zachwyciła mnie jeszcze ta bransoletka z serduszkiem :)) Mam pytanko odnośnie lakieru z Essence- on posiada tylko drobinki czy ma także kolor złoty? Bo jestem na etapie poszukiwania złotego lakieru :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :))
      To typowy lakier nawierzchniowy, posiada liczne drobinki różnych rozmiarów, ale całkiem paznokcia nie pokryje, nawet po kilku warstwach :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)