poniedziałek, 25 lutego 2013

Tyci tyci haul

Hejka!
Do niedawna w mojej szafie Essence w Super-Pharm nie było błyszczyków z serii Stay With Me, dlatego swój pierwszy jego egzemplarz kupiłam dopiero przy okazji wizyty w Naturze, do której rzadko mi po drodze. Wybrałam wtedy kolor My Favorite Milkshake. Wzięłam go na ferie i mojej siostrze się on bardzo spodobał, a że ona nie ma za bardzo dostępu do podwójnych szaf Essence, to oddałam jej go (był prawie nieużywany).
Dzisiaj, na chwilę wstąpiłam do mojej ulubionej drogerii i byłam w szoku! Po pierwsze, szafa była świeżo uzupełniona, po drugie pojawiła się limitka Vintage District, a po trzecie, pojawiły się błyszczyki Stay With Me oraz nowość - matowe Stay Matt Lip Cream!
Widziałam u kilku dziewczyn prezentacje wersji fuksjowej, sama raczej myślałam nad zakupem któregoś z jasnych kolorów. W SP zdecydowałam się jednak na ciemniejszą wersję, a jako że lepiej mi w czerwieniach niż różach, wybrałam kolor 04 Silky Red. Odkupiłam również błyszczący My Favorite Milkshake i pognałam go kasy, a zapłaciłam jedynie 18 złotych bez dwóch groszy.

Oba mają taką samą pojemność (4 ml), cenę (8,99 zł), wyprodukowano je w tym samym kraju (POLSKA!), a różni je czas do spożycia po otwarciu (błyszczyk 12 miesięcy, matowy 6).

Nie wiem, kiedy pojawi się recenzja, bo ostatnio mam focha na samą siebie i uznałam, że dopóki nie doprowadzę się do zadowalającego mnie wyglądu, to nie będę się malować. Prezentację mogę przygotować za to już za niedługo, jeśli oczywiście Was to interesuje (w sumie to nie widziałam jeszcze u nikogo tego czerwonego).


I to tyle.

EDIT: Dopiero teraz spojrzałam na rachunek (przy kasie nawet pani nie słuchałam, od razu dałam jej kartę) i patrzę, że za Stay with me zapłaciłam 3,99 zł zamiast 8,99, jak było napisane na szafie. Na rachunku mam informację, że dostałam rabat - 5 zł, ale dlaczego, to nie wiem... :) MIŁO :D

Buziaki,
Karo.

20 komentarzy:

  1. Nie miałam,aczkolwiek słyszałam,że są nie złe te błyszczyki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jasny bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy ładnie wygląda ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym różowy. Może jutro wpadne do sp :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyk bardzo lubię a jestem ciekawa matowej pomadki bardzo seksowny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie mieć te maty Essence <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie zaprezentuj nam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Daje bardzo ładny efekt, jak porządna szminka, a kosztuje tylko 9 zł :))

      Usuń
  9. Nie przepadam za błyszczykami. Te są niezłe - miałam jeden kiedyś ;P

    Ja peelingi właśnie uwielbiam... w tej chwili mam z 7 otwartych - muszę je szybko zużyć w sumie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio rzadko błyszczyków używam, ale niekiedy się przydają :)

      Usuń
  10. bardzo lubię te błyszczyki- miałam dwa i byłam z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)